Friday, August 14, 2009

nursyahirahbteroslan

tajuk entri tak boleh blah. nama penuh anda lagi
tahniah!
sudah 21 tahun. 14081988

dah boleh pergi tuka ic dah petang nih.
dah boleh kawin dah
dah boleh masak untuk aku
dah boleh jahit-jahit baju raya untuk aku
dah boleh kemas-kemas bilik kita. (bilik kita??)
dah boleh pergi kursus kawin
dah boleh wat partylikearockstar
dah boleh belanja aku hari-hari dah
dah boleh basuh baju sendiri(ape kes?) haha.

oleh itu, aku nak nyanyi ler ---

HEPI BESDAY TO U
U BORN IN D ZOO
LIKE D MONKEY AND KANGGARO
HEPI BESDAY TO U ---

jeng jeng..


bajet ayu (beg tepi tak boleh blah)

ehem2

jangan picit hamster fatma!

awak, saya nak keluar kejap ea.nnti kita msg lagi.
(ahaha)

blanje orang tuuuuuuuuuuu je sushi king.
mane aci! haha

sila hubungi saya di 017-771****

ehem2. perempuan melayu terakhir lah kott
ye la.. ye laaaa
anda hot jugak --

ape tengok-tengok? sengih pulak.. cesh.


see? keibuan kewanitaan keperempuanan kan?
heeee ---



semoga hari-hari mendatang lebih best ceria mantap
semoga dapat husband kaya raya hensem hot gila --
semoga moga moga
may Allah bless ---

7 comments:

amirul asraf said...

hahaha
selamat hari lahir syira!!

Nurul Ain said...

hepi besday shira!!!
semoga pnjg umur n murah rezeki...

em,tanye skit..um0 21 kne tuka ic ye??ku xth..blum masuk 21..wuwu..

(^.^)

MeaBerry said...

waw. ayu nye shasha!!! ok la. nanti aku bagi die hadiah mekaps ye!! heeeheee

SaPeRnTAh-NoThIng said...

hepy bezday syira...

flip said...

happy besday !!!

syira roslan said...

huish!
malu..malu.. dan malu...
seyes aku malu sgt2 ni...
haha..

tetapi really appreciate it.
boleh lah anggap sbg hadiah...
plg kreatif::
semoga hari-hari mendatang lebih best ceria mantap
semoga dapat husband kaya raya hensem hot gila --
semoga moga moga
may Allah bless ---
AMIINNN...

sometimes less is more.
terharu(T.T)

TO
AMIRUL ASRAF
NURUL AIN
MEA BERRY
SAPERNTAH-NOTHING(madu aku ni.haha)
FLIP

~~THANK U VERY2 MUCH!~~

TO
si pembuat entri ni...
zarabajetdgreat
thanks muahx!

zaradgreat said...

ewwwwww.tanak aku muah3 ko tuh
gila geli
kah3.

(ko malu?biar betik??)