Thursday, July 2, 2009

sayangilah mata anda

bile plusminus seminggu tak blk umah
bkn lari umah tapi duk kg
tlg makcik jaga kedai kononnya..hua3
so, lamalah aku
tak hadap laptop
lepas kembali ke teratak terchenta
dan on je laptop
aleh2 jumpe gambar ni

GAMBAR 1
GAMBAR 2
GAMBAR 3

GAMBAR 4

GAMBAR 5

GAMBAR 1: geng2 adikku...adik aku adalah yang xde rambut tu...
GAMBAR 2: kalau lah diorg tau aku tgk gmbr2 mereka...pastu pos kat blog..adakah mereka akan saman??? aaaah! sape sruh tangkap gambar gune laptop aku...
GAMBAR 3: sweater aku!!! xpe lagik adik aku yg pakai...gambar 4??? siapa tu??? siapa yg berani pakai itu?
GAMBAR 4: siapakah gerangan yang merembat sweater ku ini dan cuba mengacukan pistol dirumah ku??? oh... tidak!!!

hua...hua...hua...

GAMBAR 5: soalan sampingan... adakah aku juling? adeih.. for da fes tym org tanya.. ko juling ke syira??? ha? ha? haaaa? kelu dan terkedu~

ok aku rasa aku xjuling sebenarnya...
tapi oleh sebab aku selalu amik gambar seperti di bawah..mungkin terkena tempiasnya...
oleh itu kepada kamu2 semua... jgn sesekali tiru aksi di bawah.. takut nanti jadi btol2...


sayangilah mata anda;-)



1 comment:

Diriku.... said...

tembam ba muka ko...!!!!