Tuesday, July 14, 2009

perasan atau perasaan


gadis korean nih ada iras aku x???
haha.
dulu, tym skola menengah ada 2 org kawan aku cakap,"eh syira, ko perasan x rupe ko mcm pelakon all about eve tu..."atau"heroin cite tu cam muka ko..ada lah iras sket2..btoll..xcaya nnt ko tgk.." (dialog yang direka2 tapi maksudnya sama.hehe)
aku punya blurrrr plus xsangka dan juga terkejut habes!
jom gelak seket..haha.
sekian.

5 comments:

nenasoren said...

tak. takde clah mana2 pn sama. tak.

Diriku.... said...
This comment has been removed by the author.
zaradgreat said...

haah weh!

sebijik sejabak ngan orang dlm gmba nih.yang pakai baju putih tuh kan>?
memang sebijik!

kahkahkah

syiralapanlapan said...

hahaha...
tu lom lagik ckgu aku ckp muke aku cam kajol... korg mesti gelak sampai pengsan...

Diriku.... said...

gelak seket??? ak gelak smbil guling2 lagi...! apatah lg mcm kajol kn...! hahahahah...