Sunday, February 1, 2009

tagged from mea

DIRECTION: Once you've been tagged, you have to write a post with sixteen random things, habits or goals about you. At last, choose five people to be tagged, listing their names and why you chose them.

----------------[baldib|ru]---------------------

16) opkos r ske kaler biru...

15) ske tshirt kaler hitam..nape?? hahaha...

14) ske baju kurung kaler pink...

13) ske+minat+syg Micheal james owen...>>ilman jgn jeles aku xmnt ko~

12) xske iron bju!!!

11) ske pakai jam... klu aku kaya... aku nak de almari khas utk jam jer!!! wahaha...

10)
nak jd penyabar,cool, peramah~

9) nak kawin umo 26thn...

8) nak jadi usahawan wanita yg berjaya+kaya+bahagia... leh mask whi~

7) ske no 1,3,5,7,no ganjil.... plus no 8!!!

6) xske kuku pjg...rimas+lemas~ (ini utk kuku aku... klu kuku korg pjg lantok lerrr...aku heran pd kuku ku jerrr....)

5) xsbr tgu lagu baru liyana jasmay ft aizat~ hehe;)

4) nak minum air 8 gelas sehari!!!

3) i have no bf n im proud of it!!!! oyeah!!!

2) bkn lesbian or bi!!! aku stret! sbb 2 aku xlyn zara, wlpn die byk kali mggoda aku...hua3

1) xske pakai stokin tp mencuba utk pakai stokin...usaha3!!! kamon syira!!!


----------------[baldip|ink]-----------------------
1) luv pink ah.pe lagi

2) xske kuar bawak coin.purse aku pn de space nk simpan 10sen je.laen sume kad yg xbape nk credit..

3) tdo

4) berangan

5) de 2 mende aku nk beli.tp tengah rase xnak beli tp ssh sgt!sbb aku nak!hahah

6) xske handbag aka beg tepi.lg ske beg cm beg skola or sling bag.bkan pe,aku rse lg secure.hhahaa.xde nak ragut2.plus aku rse baek hantaran kawin aku pn bg je la beg belakang or sling bag.hahaha.biar pecah rekod sket.asyk hantaran handbag je.muak!

7) aku ske no 6.lahir di bulan 6,adk beradk aku 6 org.,xsure lg nk 6org anak ke x.hahhaa

8) aku pun straight gak.even slalu goda rummate aku kan.

9) addicted to pet society kt fb ngan HSM3

10) dh bis tgk bleach.sila cepat kuar ep 205!

11) aku pun nak kawin umo 26taun.hehehe.mayb aku ngan syira nnti jadi cm citer dlm bride wars!owww!

12) opkos bakal suami aku bukan muda setaun aku(siapa kah yg terasa??)---maap

13) aku tgh rse malas nk blaja.

14) aku pn xde bf.,syira kecoooooo lebihhhh~~

15) nk tgk akk2 bis kawin.klo bleh biar adek aku kwin dulu.hhaha.nnti wedding aku last,,mesti rmi org dtg!!...hahhahahaa

16) klo la bleh balik kt masa lepas,,de 1 menda yg aku nak betulkan

tagged to::
waitia di melaka
pinktia di pet society di fb
brownies di umah abg aku
liyana jasmay n aizat+ nad!!!~
sespe nk mentagged kan dirinya,,sila kan........

No comments: