Monday, February 9, 2009

atm

jika mahu kuar duit or teman kwn kuar duit di atm ::



jangan menggatal2 membukak pintu kotak2 di tepi atm sedangkan kwn anda sedang sibuk2 dgn xcitednya mengeluarkan duit dengan bahasa cina.
bila dah bukak,tibe2 de bunyi 'eeeeeeeeeetttttt' dgn nyaringye tp dapat ditahan oleh telinga.

then,bajet untuk menenangkan keadaan, tutup balik pintu kotak tuh, tapi xberhasil,plus bunyi tuh xberenti gak.dengan lembut nya menendang kotak itu. memang bunyi 'eeeeeeeeeetttttt' itu xde.bagus. tapi digantikan dengan bunyi siren. mcm polis tgh kejar ape2 ntah. untuk menambahkan lagi cuaks, tiba2 de orang dibelakang cakap, 'haa haaa...tak taw...'... kawan yang sedang kuar duit plak xlayan plus wat tak tau.heh....muka xpayah tanya cuaks ke x

jika berlaku mcm ini,adalah dinasihatkan anda berlari2 ke cafe,tp semestinya lah cuaks xbis lg plus xbleh nk makan.membayangkan polis datang menge'chek2'.. plus memikirkan dieorg wat fingerprint check kt atm tuh nk carik spe yg wat.spe yg nk curik duit.

sila suruh kawan anda check semula di atm ade ke tak polis datang plus dgn org yg cakap 'haa haaa...tak taw...'(mne tau die jadi saksi utk polis)..bila xde.,bru boleh balik room dgn selamat,(tp xde la selamat sgt kan)

4 comments:

nuraishahaminah said...

apsl weh ko ni mcm berpengalaman je
ko jgn curi duet atm ko nk curi ko rompak bank tu trus je
x rmaje ar rompak atm

naddysh said...

hahahahah
sengal!!!
cte melalui pengalaman~~

ahmadsufi6177 said...

pengalaman ker?? hehe

zaradgreat said...

minamin: hahaha.sengal.agak kanak2 je curik atm nih

nad: hhahaa.ye la kot.kwn aku kne.

ahmadsufi6177: hahhaa.kwn aku nye pengalaman.