Saturday, February 7, 2009

melekat yg sgt bermakna;-)

::selamat sejahtera ke atas kamu::
ari ni g mid... jumpe sorg kwn... kwn lame yg dh xjumpe lebih kurang 3 thn...
aku knal die tym educamp petronas 12/2005... 3 ari tu jer...
pstu dah xjumpe2 lagik dah...
ktorg hny contact melalui fs... fs... n fs... tq fs! kdg2 ym.. tq ym..
yg menariknya... persahabatan kitorg kekal sampai skrg...
alhamdulillah n THANK YOU ALLAH SWT...

knal 3 hari, jumpe smula after 3thn... beliau@qilaqiut skg menuntut di
universiti monash, australia..
semoga beliau berjaya di sana, aku berjaya di sini, dan
kami berjaya di mana2...
aminn..


~qila & syira~
::kami melekat dan sgt bermakna::


~qila, aku & fatma~
thanks fatma! tmn aku~

sungguh best! xsangka die cam aku lagik~ alhamdulillah...
die cite psl die sket, aku cite psl aku sket, kami cite psl kami byk sket...
qila bersuara,"syira! nnt kawin jemput aku tau..."
haha...
insyaAllah... ko pon jgn lupe jemput aku...
...sama2 menjemput...




p/s: thanks qila~ thanks fatma~ thanks aisyah adik qila~ thanks to all my frens~ semoga persahabatan kita kekal selamanya & sentiasa dibwh redha Ilahi... amin2 ya rabbal'alamin...

***congratez to aisyah adik qila yg dpt 8A PMR n dpt twrn msk TKC***

##aku dpt sumtg dari qila ri ni... dulu pon tym kt educamp,dia byk nsht aku... & ari ni die mengajar aku, supaya jgn pecaya 100% kat sesiapa termsk fmly sdn bhd.. krna manusia boleh berubah sekelip mata...so jaga2... thanks dude!##

7 comments:

nenasoren said...

haha.sape yg bkcamuk fikiran tataw nak cakap hape ble jmpe qila sblm ni yeh?

NABILA : im not pristine said...

syira,haha,apa kes la ko letak gambar aku yg mcm kena potong tgn tu.gila mata aku sembap x tido 3 hari..aku da sampai tersengguk2 dlm train+bas..pas2 plak ada jantan x guna spoiled mood aku!hampeh btl!sorry r yira if aku cam moody ckit ari ni+x byk cakap.almaklum la..1st day period.gila aku sakit perut teman ko td,tp x pe,aku happy.at least aku x sorg2,smlm,ari ni n esok!waaa..x sabar nk tunggu kembarku pulang esok~~~
(^+^)

[biru][pink] said...

nenasoren: ntah. mne aku tau sape... hahaha...

nabila: aku pon xsbr tggu kembarmu rumetku~~~

MeaBerry said...

lorh kawan hang ke. aku igt kan ape la yang melekat si sheera ni.... hahahha ingat kan ko main pelekat tangkap lalat tuh

zhrhtoodem said...

hahhahaa.i'm coming ukm!!~~~
c2414..!!

akira said...

ehh..yeke ak ade cite jgn caye family 100%?? huhu.

papepun, senanye x leh caye sape2 pun 100% kan..

thanks bangat ade entri khas utk ak..terharu giler..mmuahh mmuahh! hehe..

ade rezeki kite jmpe ag, k.. :)

NABILA : im not pristine said...

kiki..
qila,tq 4 da buah tgn ye!
=P