Monday, November 2, 2009

fuyyo! besar giler!!!

lebih besar dari titanic...
giler arh!



 20 tingkat!!!



 

K.A.M.I tak belum mampu untuk naik.




p/s: kapal besar, tulisan pun kena besar ker?? hua3

10 comments:

sI tEDI said...

uiyOOo! Kapal ke? aku ingat apartment :P

nenasoren said...

besar mana pn liverpool stil kalah dgn fulham.

sixth lost in 7 games.

record.

MeaBerry said...

gayat aku tgk!!

Faqrul Reduan said...

memang gempak...
fuh 5x gande besar more than titanic ship..
titanic pon dh orang kagum..so this ship........sndiri pk la..huhu
hope ade la pluang utk aku naek kapal nie n rase berlayar ngan kapal nie..

[biru][pink] said...

tedi: kapal2... lagi besar dr apartment 20 tgkt aku rase...

nenasoren: do i know u? eh.. i know i know... u lah yang blok i dr gtalk u kan.ok. terima kasih.

mea: bilik aku pon aku gayat, ini kan pula kapal besau gedabak nih...

wan: ko mesti baca artikel 2... bgs2.. mmg besau habis r... habis hampir tersekat kat jambatan..

nenasoren said...

haha. i block u tym tu sbb man utd kalah lah.malu a gue.

[biru][pink] said...

btul lah ko blok aku nih...
so, btullah..
wutever reason pun..
ko telah blok aku. terima kasih. jasamu dikenang.

fyi, aku dah pahsan lame dah ko blok aku. if i not mistaken, b4 match 2 lagi...lame dah.so, ada ape2 lg reason?

nenasoren said...

haha. ye aa. ngaku aa. admit2. aha. alah tade ape pon lah. men2 pastu lupe ubah balik jeh. aih2.

syira;-) said...

hahaha... cuak kan. cuak kan.

syira;-) said...

aku hepi tgk mu seri, smbil ckp pdn muka.tp lg hepi bile tgk first gol tuk mu owen jrgkan...2 kegmbiraan yg berbeza;)