Wednesday, November 4, 2009

2 kegembiraan yg berbeza...

kegembiraan pertama:
MANCHESTER UNITED seri! oyeah!

kegembiraan kedua:
MICHAEL OWEN sumbat gol pertama MU. oyeah!!!




ni gambar terbaru owen yang aku terima kat emel. time ni diorg ngah berlatih b4 match yg MU seri ni lah...
hoho... gmbr di atas, gmbr semasa match ini.



Owen says he wants to concentrate on playing well for Manchester United
 
terima kasih sangat2 kepada sir alex ferguson. ;-)


p/s: takziah kpd real madrid kerana seri. hahaha... real madrid n man u adalah 2 kelab yg aku plg menyampah sekali...tp dua2 club owen pernah n sedang join. huhu.. tp bru2 ni ada tmbh 1 lg kelab yg aku taksuka.. arsenal. hahaha. aku tak suka arsenal kerana dua manusia ini dan ini.

6 comments:

Anonymous said...

uiks
silaaa tima hakikat yg owen milik man u skrg!
haha

glory2

MeaBerry said...

obses nye kamu kat lelaki ini. erm mak kite kate tak bek obses2 ni. nanti kang trus WAJIB KAWIN. harap2 anda faham maksud tersirat ini. hahahahahhahahahhhaa

syira;-) said...

nad: go go MU! hahaha

meaberry: mea! as usual! aku tak pahaaaammm... hahhahaha

Tuan Cimot said...

hahhahaha...xbaek xminat team laen..bajet org rmi sgt suke liv tu...hahahahha..owen???nape ko suke die???

syira;-) said...

ceh!
nape aku ske owen?
sbb aku kan setia orgnya.hehehe..
aku minat owen dr skolah rendah.dari die sumbat gol yg chantek mase piala dunia 1998..
sbb owenlah aku minat liverpool...
sbb owenlah aku mnt england...

fyi,aku bli jer jersey arsenal..hahaha..

Tuan Cimot said...

cet...hahhaha...ko suke orgnye je..ak suke team..sume dlm team tu ak minat...hhahha..
ak pun xde jersi arsenal..erm..give me 1 plz....hahha