Sunday, May 24, 2009

wall climbing [part 2]

wokeh.
acara berjalan seperti yang aku mau.
cume...
zara tak ikut sbb demam.(semoga die cpt sembuh)
panjat dinding ni xmudah yang disangka.
penat...
seyes...
bru aku sedar badan aku berat rupanya.
selama ni aku igt aku ringan.
haha..perasan!
ok. tamat. tiada gambar yang nak disertakan.
TETAPI...
ada cerita menarik yang mau diceritakan.

tajuk: malang yang diundang

aku+ain=EX5
mash+shashim=skuter jenama apa aku dah lupa. hrp maaf. tp kaler hitam r.smart2...
mash jln dlu sbb die tau tmpt katne.
aku folo blakang.
..........................................
mash bawa laju dowh..
aku dah tertinggal...
bkn sbb aku xleh bw laju tp aku juz takut klu aku bw laju, ain terbang melayang...haha
lampu isyarat.
aku plg xske bile aku nak lalu je,warne merah.
bleh hangin 1 badan.
sabar lagik...hijau jln....
jln lagik...
lampu isyarat merah lagi...
lokasi:dpn skola mozac.
rase2 klu lggr lampu merah ni,lps nih...aku bermonolog sendiri.
tibe-tibe..sayup kat blakang.
syira jgn. polis trafik kt blakang..
aku cam dgr xdgr jer..
rase cam xde...
aku pon redah dgn selamber.
hahaha...
ain bersuara lg, syira polis trafik r...abes r ko...
aku tinjau gne side mirror...
hahaha...
malang yang diundang...
aku pon berhentilah...ikutkan hati nak pecut...(bajet power r ni..haha)
tp moto ex5 adik aku mne le laju..so, aku berhenti jela..
DAN berharap polis tu KASIHAN dgn aku. dan hanya warning je.
tidak seperti yang diharapkan!
hampeh!
pakcik polis ni bajet die berdedikasi...nak gak saman...
aku pon ckp r aku student...
taktik 'student'..
mgharap lagi sbb aku pnah bc entri ni...nak gne taktik die lah...kononnya..
dgn harapan, polis yg thn aku ni boleh bertolak ansur seperti polis yg thn kwn kepada kawan aku ni...
tp pakcik polis ni bajet berdedikasi tinggi menggunung, agaknya die mengharap anugerah@kenaikan pangkat...segala muke kesian aku dan ain TAKmenjadi...
maka, dgn itu, hari ini dlm sejarah negara Malaysia...
aku disaman pak polisi...
hua3... habes reputasi bersih aku selama ini...
mungkin salah satu sbb aku disaman sbb aku aku pggl die pakcik kot..
len kali aku try abang...
abang mungkin dia xsaman.

sekian,kisah kesian aku.
sesiapa yang kesian,dihrp hulurlah wang seratus lima puluh hengget kpd ku...
no akaun sila minta aku dgn menaip ON HULUR DUIT DERMA UNTUK BAYAR SAMAN SYIRA dan hntrkan kepada no telipon saya yang berbunyi 0193667148...
hrp maklum.
tenkiyu.

3 comments:

MeaBerry said...

ko kena saman ke kak? alahai. sian nya kamu! hahahhaa nanti aku bagi rm1.50 tolong bayarkan saman ye. kalau nak. meh datang ipoh. aku bagi. cash. rm seringgit lima puluh sen sahaja.

zhrhtoodem said...

hahaha.
i'm back!!..
hohoho..tuh ah.bajet rempit mcm kat bangi ka??
pasrah je la syira.anywy,,congrats kena saman..hohohoohoh

syiralapanlapan said...

korang gelak2 sambil hulur lahhh...
jgn gelak kosong...
kate kawan...hahahah