Thursday, March 6, 2008

aku windu zmn mode2 dolu2...yeayyeay!!!!


wassup2!!!


skg aku(biru) kat lab comp...

huuhuhu....

aku rindu giler kt zaman tym aku mode2 dolu2...

gagaga.. bajet tua dh ker... padahal duoploh pon lom lagik....

makin besau makin byk dugaan... makin lain perangai aku...

dolu2... aku xske pk sgt mslh yg melanda... happy memanjang...

sampai ustazah kt skolah aku tym f3 penah ckp,"mane tak tembam, aseb senyum memanjang.."

gagagaga... bangga aku tym tu... aku berlalu sambil senyum jer kt ustazah tuuu...

tp skg chubby coz byk tdo... gagagaga!!!


skg...

huhu... ape nak jd pon aku xtau....

byk prob....


tp in my opinion...


majo prob sebenarnya kite yg create die...

bkn die dtg dgn sendiri....

kite jugak yg tentukan sama ada prob tu besau cm gajah or kecik cm virus...

hmmmm..... face it! tu yg paling pntg... jgn lari, nnt pancit.... gagagaga....

face it dgn tenang... bru cepat masalah tu bleh berkurang...

rujuk Allah tu yg terbaik...

jgn terlalu ikut perasaan(ni besfren aku ckp)...

trime kenyataan(ni mr. r ckp)...

trime kenyataan jgn lari!

tp... bleh ke aku??? mampu ke aku???

tepuk dada, tanya lah pale otak sendiri....

hahaha!


conclusion..skg aku sgt2 bersyukur dgn ape yg ade...
sbb ade org yg lagik susah+payah+merana dari aku.......
aku skg-> happy with my life!!!!

papehal... pegang ni... laugh is the best medicine!!! yeah!!!!



No comments: