Saturday, March 15, 2008

14/03/08 (lagik 5bln bday aku, 7bln bday besfren aku)


bersamaan dgn tarikh ini....

sedang aku tgk tv....

tibe2 hp aku bunyi 'trit'....

maksudnye ade msg...

aku igt sape ntah....

aku pon tekanlah 'show'....

die tulis from 'anas gemoks'...

agk pjg msgnye... mule2 cm mls bc... almaklom ler pjg...

huhuhuhu.... tp oleh sbb msg ni dr besfren aku...

maka aku bacalah....(bapak arh! sket nye pjg mukadimah...)

hahahaha......


msg beliau kpd saya;-)


[[Ya Allah, sahabat saya buah hati saya.

mesra kami penawar duka.

rindu kami menambah cinta.

rajuk kami membuah ceria...

Ya Allah,sillaturrahim kami ukhuwah fillah.

bermusuh kami, na'uzubillah.

berpisah mati, insyaAllah.

pengubat hati, doa rabitah..

Ya Allah, rahmati kami meniti usia.

terpisah kami di alam nyata.

temukan semula di taman syurga..]]


maka dgn itu... aku pon meng'amin'kan nya....

amin2 ya rabbal 'alamin....


thanks anas! u r my besfwen forever....

no one can replace u......

semoga persahabatan kita ini... akan berkekalan sehingga ke akhir hayat...amin........

No comments: