Sunday, October 4, 2009

useless kah?

adakah kita masih lagi seorang kawan jika kawan buat salah depan mata, kita hanya mampu melihat dan membenci di dalam hati?

owh, iman senipis kulit bawang...

aku ingin berteriak...
oiii! kembali ke pangkal jalan oiii!!!
u know agama better than me!!!
aku ingin ko yang dulu...!
please, come back!

-aku hanya berteriak di dalam hati-

owh, iman senipis kulit bawang...
Ya Allah, tingkatkanlah iman kami. amin.

p/s: jika aku buat salah, tegurlah aku. jika aku buat salah, tegurlah aku lagi dan lagi. aku hanya manusia yang mudah lupa, dan aku berharap akan ada kawan mengingatkannya.sbb itulah tujuan sebenar berkawan, saling ingat-mengingati.Arigatou.




3 comments:

MeaBerry said...

ok la. aku tegur kau. HI SHEERA.


dah. bye

pari-pari said...

bab len tuh mybe leh pndam jgak kot takot2 brani nk tgur..

tpi kalo psal agama nih kne lebih brani..

doa bnyk2 moge de leh trime teguran kte dan brubah akhirnye..



p/s: *kte xkn dpt mngubah dri kte kalo kte x usha sndr jgak. jgn tbinasa sperti kaum2 zman nabi dlu yg dtimpakn azab*

syira said...

mea: jgn lupa tegur aku time aku pakai purdah pulak ye... hahaha

awie: thanks for ur advice.