Wednesday, June 10, 2009

kebuluran

pernah korang bersenam bagai nak rak and then time tuh jugak lah rasa kebulur yang amat? perghh. memang nak menggigil-gigil ah beraerobik dengan kebulur yang amat.

nak beli sebelum tuh memang lah tak sempat. nak kena karate dengan encik shah boleh lah kot.gagaga. tapi serius! lapar gila=== dah la baru bis kerja pukul lima. aiyak!

habis aerobik,, aku dah nekad. memang aku singgah mana-mana kedai tepi jalan.huh. tapi memang lah sengal. time-time emergency nih la kedai semua dah tutup. korang nih tak nak untung kah??

sampai rumah memang dah tahap merangkak ah nak pegi dapur.cakap kat mak aku yang aku kebulur nak mati.mak aku membebel yang aku tak dengar.sory mama. mau kejar nasi kat dapur.dah kebulur..

makan. ..makan..

makan dengan laju-laju..
kakak aku tengok je.lantak lah..aku dah lapar tahap nak mati.nak refill energy jap.

kenyang.,,berbaringan macam anak raja.burp!

tiba-tiba dengar bising-bisng kat depan rumah.tapi malas mau check it out.

rupanya kakak aku yang lain balik dari pegi pasar malam beli makanan yang lagi superb sedap dari aku makan tadi! dem! rupanya mak aku membebel tadi suruh aku tunggu kakak aku balik dari pasar malam...huh!

5 comments:

Anonymous said...

wakaka
sesungguhnyer sabo itu separoh dari iman~

hee..(^_~)

[biru][pink] said...

hahahhaha.tuh ah pasal . tapi seyes,,,kebulur gle nad.mcm nak merangkak aku..hahaha

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

awat hang x merangkak2 tyme lapo tuh??
nti mak hang dok pelik tgok perlakuan ko tuh
dan dan dier gtau psl psr mlm
x ler rase rugi sgt2
hehehe

[biru][pink] said...

ahahhaa.tuh ah.pesal ah aku tak pk nad. rugi2...