Saturday, April 18, 2009

mea, kau masak TIDAK sedap!!!

ini bukan entri yg mau cari pasal
ini entri mau wat penghargaan
hehe
jgn marah haaaa~

to miss mea berry


K.A.M.I ign mengucapkan ribuan
TERIMA KASIH
kerana sudi memberi kami nasi goreng yg anda masak sendiri...
siap hantarkan lagi
fyi, mea tggl di aras 3, K.A.M.I di aras 4...
bkn sekali, dah 3kali kami dpt rase ns gorg beliau...
semalam lauk sadin..
hari ni de daging...
hehe...
syukran2
arigato
kamsahamida
gracias
thank u
dan lain-lain lagi~

hehe...
apabila mangkuk itu licin...
lu pk lah sendiri sedap@tak...


p/s:saje je ltk tajuk kontroversi...sbb aku rase r si mea ni akan lebih excited mau baca entri ni sbb tajuknya yg agak PANAS, berbanding dgn tajuk, "mea, kamu msk sedap OR mea, thank u..."
btol kan? kan????

1 comment:

MeaBerry said...

eleeeeh i mesti la vogue gitu bab2 masak ni. i tahu kalau u olz jantan sure nak masok minang i kan? haaaahaaa


agak2 la kalau ari2 aku g blok bdak laki anto mknn, sure dorang terpikat kat i kan??


wah22 terharu biru kejap~~

ye aku paham. nanti aku anto le lagi nasik kat kome...

fyi aku tak tau nak sukat nasik. bila da masak jadik byk pulak. oleh kerana nak diet n tanak bazir, aku bagi la kat manusia2 yang lapaq cam kome.

but i know, u all like it



zazzzzzzzzz