Thursday, April 16, 2009

gila-gila


perpustakaan tun seri lanang(PTSL)
level 3(journal collection)

sedang khusyuk men-stadi chem dan orang di depan stadi math(kononnya~),,
aku toleh kanan,toleh kiri.. ngantok gle!!
da aa sejuk ..nape tak bawak tilam bantal.tdo je situ..
nk usha hot guy,,tak de..

tgk jurnal yg tersusun yang macam tak de orang amek..tengok title satu-satu
tiba2 de title GILA-GILA..
aku pk maybe de doktor yang wat kajian sakit gila-gila
skali aku amek,,bukak..

huh! gila ah
katun! komik!..perghh..
da aa 1994..da lame kot~
rajin simpan..ish2
ini pun akak2 library amek ke? dulu masa pegi kursus library akak library cakap de order magazine HAi~ URTV ,,media..
untuk budak mascom dia cakap..
tapi aku tengok2 takde pun..
wei budak mascom! kat mane aaa tempat simpan majalah2 tuh kat library?
tak penah pun aku tengok. roger ah sape budak mascom.~

huish.
wahai perkerja PTSL..sangat suspek sama anda semua!
hehehe.
baguih btul
bila bosan stadi..memang gelak sorang2 baca JOURNAL gila-gila..
tq akak library~~


(mea:: aku tak tau ah shin chan de ke tak.nih pun terselit2 di sebalik journal psychology..~..try browse kat gemilang)

2 comments:

MeaBerry said...

walamak. kalau doremon, naruto, sinchan ade sure ramai orang rebot2. mesti penoh aje ptsl kan

zhrhtoodem said...

hahahah
tau xpe..
nape die xkumpul wat jurnal
aku heran ah
wat ah
tiap2 hari aku sanggup dtg librry
hahahhaah