Sunday, March 28, 2010

smiley miley

HAI :)

i love american idol sangat2.. terbaru, diorang jemput MILEY CYRUS as a mentor... proud to say yg aku peminat SMILEY MILEY. so, aku sgt lah hepi n tak sabar mau download. yeay!

korang mesti terperanjat ape yg aku mau ckp ni. kalau tak terkejut beruk pon, sila lah berlakon cam terkejot yer. haha... aku nak cakap yang, one day, kalau aku make up. haha..malu lak nak sebut. aku nak make up cam miley cyrus. seyes. simple dan natural. sila lihat gambar bawah ni. lihat lihat lihat :-)

simple je kan??? make up dgn warna muka dan leher sama. tak cam sesetgh artis Malaysia muka putih giler, leher? korang jwb lah sendiri. ^^

rambut kau cantek giler kau tau tak. walaupun serabai cam roti kirai tapi still cantik. aku suka.

kan wa dah cakap. simpel giler lu. xyah pakai overdose punya kosmetik pon. lebiu!!

smiley miley gorgeous bangat!!!

p/s: feveret aku utk american idol season 9 kali ini ialah.....(jeng jeng jeng).... Aaron Kelly and Crystal Bowersox. Crystal you rox!!!

No comments: