Wednesday, January 21, 2009

ibu! hepi besday;-)

hari ini, hari lahir ibu saya yang ke-48...
semoga ibuku dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki...
semoga diberi kebahagian & kejayaan di dunia &
di akhirat...

aminn2 ya rabbal'alamin...
(ibuku suke kaler hijau)


~Puan Radziah binti Hashim & Miftahul Naqibah binti Rizal~
(((jijot[kak sedara aku] ckp mak aku cam xsbr nak timang cucu, hehehe...
sowi ibu, ila xmerancang nak kawin awal~ ikut perancangan 5 thn lagi)))


p/s: plis jgn tny asal mak aku putih, dan aku hitam!!!
aku sudah muak dgn soalan spt ini...

8 comments:

zaradgreat said...

naqibah!!!!!

zaradgreat said...

eh.hepi besday makcik!! hehehehee

nenasoren said...

epi besday mère!

[biru][pink] said...

je vous aime;-) merci~

p/s: ayat di ats utk zara.hrp maklum~

naddysh said...

wey
aku xtanya skln tuh
aku nk ty skln len

'nape mak ko mcm chinese look sket
tp ko x 'look' mcm tuh lgsg???'

hehhehehe

jgn mare~~
nti xkiut!!
;P

nenasoren said...

lg 5 taon ka plan.lek ah.aku lg 8 taon. haha. ko da ade anak 3 datang ah majlis kawen aku

[biru][pink] said...

naddysh: hahaha... arwah nenek aku cine... aku ikut muka bapak aku... pure melayu...mungkin cinta & syg mak aku tym tu kuat, 2 yg smpai teradaptasi muka bapak aku pd aku...hehehe..
~~>>i mrh pun still kiut~ hehe...

nenasoren: mne ko tau anak 3??? ntah2 6..kembar setiap tahun~ hahaha... so, nnt mjlis ko, wat nasi myk lebih,coz dah tentulah kuantiti anak aku mkn cm emaknyer jugaklah~ hahaha

NABILA : im not pristine said...

wei,syira,ko putih la!bila masa la palk ko ni itam..adus kawan ku buta warna..