Saturday, October 11, 2008

STOKIN

tatkala stokin tertinggal kt umah mother in law to be, sekepok malu turun di muke!!! hadoyai!!!

aku skg amat sensitf dgn stokin...
hhahahahhahahaa.... sowilah makcik... xsengaja... dh letih sume lupe...

haiyooo.... igt nak msk kan gmbar2 raya... tp mslhnye... intnt ukm xbpe bagos... huhu... mmg kenangan masam2 manis r tym rayer dgn mmber2 terchenta...
stat dr rumah mash, anis, adah, norm, aku, ain, mat daus... n last+pnuh dramatik... umah aie (abg syg ain)...hahahaha... pnat! sowilah rumet tersyg... xpat beraya rumah ko.... hari dh lewat....

yg plg pntg skalik aku yg drive... huhu.. baru pegang kete mmg excited... kali ke2 bw kete dgn kwn2...perjalanan berjalan lancar... 10pg aku dh kuar...mule2 aku yg drive, pas2 aku sruh mash coz aku xbpe tau jln kt melaka...almaklom ler...pale hotak aku mmg susah sket nk igt jln..keh3... nak wat cmne... huhu... mlm menjelma! ready to hntr sume mmber pulang...mash rabun mlm... huhu... so.. aku lah yg kne bw... tkt giler tym nih.. nak lari dr drive mlm, aku sruh anis bw smpi umah die dlu r... hahaha... nak x nak.. lps umah anis aku yg kne bw... huhuhu... serves menikam di dada... 2nd tym bw mlm, 1st ble dgn bpk aku... huhu... tp ni fes tym r bw mlm dgn mmber2 w/o kwln bpk terchenta.... mcm2 doa aku bc dlm hati... alhamdulillah... org terakhir aku hntr mash... tym to blk umah sendiri!!!!! dh kul 10++mlm... hbslah kne mrh dgn bonda terchenta... tibe2... mash o mash! cmne jln blk umah aku??? kah3... xtau blk umah sndiri...wat malu jer... mash pon cerita r..bla bla bla bla... dua tiga kali mash cite... jeng3... tibe2 mash pon ckp... oh syira! aku xyakin r dgn ko... kang mne2 ntah ko pegi... kah3... mash pon tmn aku tunjuk jln... die naik moto... mash tnjuk sepruh jln jer... coz aftr tu... aku dh tau kot jln blk umah sendiri... keh3... malu3.... tq mash!!!!! kete mmg byk tym nih... dpn melaka sentral lgk byk... alhamdulillah... aku dh msk tmn umah aku... aku pon bukak lah pintu gate... otw nak paking...o o o.... paking mmg plg bermasalah bg aku... tibe2.. gedegang!!!! alamak! cpt2 aku tukau gear reves.... terlanggar pintu umah aku!!!! adoi!!! cpt2 aku kuar... fuh! seb baik xbape nmpk calar+lekukan yg skit jer... hahahhaaa... syira2.... pas2... aku msk blk dlm kete dan paking btol2 wlpn xbpe btol sbnrnya.... dgn muke selamber ibarat nothing happen... aku msk blk n trus baring!!! owh penat!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------

No comments: