Monday, June 2, 2008

for me n zara also...


haish! mmg pyh nak lupakan sum1 yg kite ske...


bile kite luv sum1...
xsemestinya kite perlu memiliki die...
cukuplah sekadar buat die gembira...
korbankan kegembiraan kite untuk melihat die happy...
because his happiness is our priority... rite???
klu die bersama dgn kite tp die x happy, nak watpe...


cinta adalah satu pengorbanan...





sayangi diri kite sendiri dulu b4 kite nk syg org lain, krna diri kita sendiri juga adlah amanah dari Allah SWT.....



skg aku dh nekad nak lupakan die...
nak lupekan yang aku pernah ske die...
wlpn aku tau yang maybe die pun tahu aku ske kat die... (ayat berterabur)
lantaklah...


dgn ini...
aku nak isytiharkan...
m____ad _________ bin _________
aku dh buang jauh2.......
die hanya kawan ku dulu kini n selamanya....
gagagaggagagagagagagagagaagaga.......


zara... u can do it!
ko anggap jela aku pengganti si die...
name sket lebeh kurg same...
hahahahhahahaaa......



No comments: