Friday, June 20, 2008

[baldipink] :: makan dalam~

gagagaa... hah..amek ko..
okeh baldibiru aka syira sengal :: aku bg ko lgu nih..
mmg mkn dalam ah... ape2 pn congrats gak kt ko weh!!....

wokeh:: aku skang dh tetbe ske plak lgu d lima nih :: kau ada die..
perghh..mmg mkn dalam utk org cm aku ngan syira..wah!
gagaggaga... merepek sudah :: tp vdeo die best gak wooo...
siap de pelakon si bwng putih tuh... ohooohohoh... t
ouching gak ah tgk...gagggaggagaaa


Sudah lama ku memendam rasa
Cinta di dalam dada
Namun tidak pernah bersuara
Kerana takut kecewa


Ku tunggu waktu yang lebih baik
Untuk langkah pertama
Jauh dari apa yang ku kira
Hatimu ada yang punya


Di dalam mimpi kita berdua
Mesra bersama dilamun cinta
Oh tetapi kenyataannya aku sedar kau ada dia [aduh..pedih2..]


Mungkin juga semuanya salah ku
Terlalu mengharapkan cinta
Tapi sepi yang merasuk kalbu
Membawa angan melayang


Di dalam mimpi kita berdua
Mesra bersama dilamun cinta
Oh tetapi kenyataannya aku sedar kau ada dia.


gagaga..aku rse aku pn mcm kne tembak gak..::gagagagaa

No comments: