Wednesday, July 16, 2008

[biru] :: [apekah yg hlg wahai zara]

[aku tahu] :: aku tahu apekah yg hilang... hahahhaha...(gelak jahat!)

[to zara] :: jgn jatuh cinta, kerana cinta akan menamatkan persahabatan...

[nak kongsi] :: http://youtube.com/watch?v=RlBYmdacmnk ... debat ttg harga minyak... aku sendiri lom tgk lagik... korg try tgklah... sekurang2nya kita tahu ape yg terjadi kat negara sendiri...wlpon pahit...kne telan gak...(tepuk dada, tanya iman...cepuk kepala,tanyalah akal...huhu..)

[result sem 3] :: Alhamdulillah...

[windu] :: baiti jannati... my family...

[belanja tertunggak kepada] :: family sendiri...(tunggu scholar)

[belanja tertunggak dari] :: asraf(spatutnya sabtu lps) + jijot(selasa dpn kot)

[motor] :: duit moto bulan nih xbayau lagik!!! bunga naik!!! servis 1000km bapekah harga??? tukau myk itam??? duit lagik! adoyai~

[nabil] :: jumaat nih xpat tgk nabil!!! miss u!

[genting] :: xjd g sabtu ni.... zara+norm de kem... nk blk umah cousin aku!!!! ulangan nabil kul 12!!!

[pendrive] :: zara tipu! bkn bwh katil... xjumpe lagik!!! aku sgt2 merindui pendrive ku!!!!

...WASSALAM...

No comments: