Friday, January 23, 2009

norms!


(hanya mke ko je yg penuh.org laen sket2 je.wah!)

to>>
NORMAH HAMZAH
A11****
blok d1 kolej pendeta zaba
tekno chem
fac sains tech
ukm,bangi
ayer molek.depan petronas

hepi besday to u
u born in d zoo
like d monkey n kanggaro
hepi besday to u!!

may Allah bless u!!~~~

Wednesday, January 21, 2009

ibu! hepi besday;-)

hari ini, hari lahir ibu saya yang ke-48...
semoga ibuku dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki...
semoga diberi kebahagian & kejayaan di dunia &
di akhirat...

aminn2 ya rabbal'alamin...
(ibuku suke kaler hijau)


~Puan Radziah binti Hashim & Miftahul Naqibah binti Rizal~
(((jijot[kak sedara aku] ckp mak aku cam xsbr nak timang cucu, hehehe...
sowi ibu, ila xmerancang nak kawin awal~ ikut perancangan 5 thn lagi)))


p/s: plis jgn tny asal mak aku putih, dan aku hitam!!!
aku sudah muak dgn soalan spt ini...

Tuesday, January 20, 2009

di tag???ape kah binatang itu???

kami baldi[b|ru][p|nk] telah di tag... tag??? apekah???

kami baldi[b|ru][p|nk] telah di tag... tag??? apekah???

kami baldi[b|ru][p|nk] telah di tag... tag??? apekah???
(bape byk kali nak ulang daaa.....)

bermulalah kisahhhhh....... di tag oleh nadzirah....
irah??? zirah??? rara??? hahahahah...

ini jwpn kepada ke'tag'an ituuuuu....

----------------baldi[b|ru]----------------------------------------

1) 7 ciri lelaki idaman saya...

soalan cepu perak~ hahaha... ade ker org nak tau...(dgn nada sadis..)

1# Islam (opkos lah! kang agama lain.. xkawin aku...) plus beriman!!!
2# Berakal,berilmu dan berwawasan!!! (oyeah...!!!) plus berbudi bahasa... budaya kita~
3# Berharta...(not terlalu berharta...aku xnak hidup susah & terlalu senang sampai menyusahkan aku nak jage harta benda tersebut) plus xkedekut!!! berharta tapi kedekut ibarat aku yg lapar tgk epal dlm balang kaca yang dimangga...
4# Tinggi... (bleh tdo dibawah ketiak suami...hua3) plus bukan tinggi krus kering ditiup angin bayu,bergerak laju~
5# Penyabar... (sape xnak suami penyabar babe... sape xnak suami penyabar sila angkat tgn???!! ... xde kan...) plus cool....
6# Pelawak (tapi bukan saiful apek...die dah kawin.. tp klu amat nabil... ape salahnya) plus sweet...
7# muke die sedap mate aku memandang...(yela nak hadap hari2 la katekan...) plus senyum iklas...

[pejam celik...pejam celik...14 ciri telah ku beri....hua3...)

2) 7 lelaki yg pernah saya minati

(pernah sy minati + sentiasa minati...hahahha...dulu, kini dan selamanya...)

1# Rasulullah SAW ( aku bc buku mengenai Nabi kite ni, seorg suami yg sempurna... ske bergurau itu yg penting!)
2# Bapa ku pulang dr kota... bilakah bapaku mau beli kan ku kereta... (beliau sgt cool bile de mslh)
3# Micheal James Owen
4# Fahrin Ahmad
5# Amat Anas..(ops! typing error) Amat Nabil!!!!!!!!!(bru x error..)
6#Nakatsu hanazakarinokimitachi (bukan ikuta toma..)
7#Fahri Ayat2 Cinta
7.5# dan byk lagi.... 100 pon xckup agaknya~

3) 7 perasaan sekiranya keluar dgn org yang diminati

1# best! sbb klu kuar dgn bapak aku... xyah aku kuar duit~~~
2#seronok
3#gembira
4,5,6,7# hepi belaka~ (tp nak ke amat nabil kluar dgn aku??? abg owen??? nak ke?? nak ke mereka???)

4) 7 tempat istimewa yg ingin dilawati dgn org tersyg

1,2,3# tempat yg diorg ign pegi... his/her happiness is my priority~ wah!
4,5,6,7# seperti di atas...


5) 7 barangan/sesuatu yg istimewa mungkin dihadiahkan buat org tersyg...

1#nak bagi makbapak aku sweet memori sempena bday beliau-beliau.... ibuku(21/1...esok daaa) bapaku(4/2)... ape ea??? any suggestion 4 da sweetos memoritos??
2# wallet...(kesian...wallet die dah koyak...)
3# odm utk zara tersyg... tp odm lom turun harga kpd belas2 hengget...
4# weight gain utk luvly ain...
5# pendakap gigi utk jenny...
6,7# barg idaman diorg lah....

6) 7 lagu yg akan anda nyanyikan utk org tersyg

--->>>nyanyi??? hahaha... shuffle bleh la kot...

7) other person to tag

7# marjorie & annaleigh (peserta american next top model::alamak!!! boikot2...jd no 7..cancel.)
6# ct nurhaliza... rase2 lelaki bermisai termasuk x???
5# britney spears
4# suri cruise
3# amat anas... jgn lupe jwb soalan no 1 yerrr...hahaha...ade bran?
2# liyana jasmay (garangnyerr...tapi kiiuuuut!)
1# anak mat nor... (aku ske blog die...)


----------------------baldi[p|nk]-------------------------------------



1) 7 ciri lelaki idaman saya...

soalan cepu perak~ hahaha... ade ker org nak tau...(dgn nada sadis..)

1# wait n c
2# wait n c
3# wait n c
4# wait n c
5# wait n c
6# wait n c
7# wait n c lagik! aku pn tatau.kang cakap memilih plak.hahaha!

[pejam celik...pejam celik...7 ciri telah ku beri....hua3...)

2) 7 lelaki yg pernah saya minati

(pernah sy minati + sentiasa minati...hahahha...dulu, kini dan selamanya...)

1# Rasulullah SAW
2# ayah aku aaa
3# abg aku aa
4# adek aku aaa
5# kazen aku aaa(out from d list!)
6# ryan evans(HSM3)
7# lostdanfaun

3) 7 perasaan sekiranya keluar dgn org yang diminati

1# kalut
2# cuak
3# gembira tp xde la sgt kan
4,5,6,7# in my dreams je la....

4) 7 tempat istimewa yg ingin dilawati dgn org tersyg

1,2,3#masjid
4,5,6,7# seperti di atas...


5) 7 barangan/sesuatu yg istimewa mungkin dihadiahkan buat org tersyg...

1# ape dieorg nk,aku bg.tp msti bwh 10iggit
2# kasih syg(syira suh tulis)
3# odm utk zara tersyg...(aku tuntut!)
4# pen
5# pensil
6,7# kalendar 2009(awal taun lg)

6) 7 lagu yg akan anda nyanyikan utk org tersyg

canihavethisdance

7) other person to tag

7# siti nurhaliza
6# ashleytidale
5# ayah aku
4# akk2 aku
3# irdina hanisah muhammad jaeddin
2# izdihar husna muhammad jaeddin
1# ka[wan] (kot???)

----------------------------------------------------------------------

Monday, January 19, 2009

boikot NASI GORENG USA!!! & kempen ::TAKNAK MENCARUT::

kita telah pun boikot McD, kitkat, nestle koko krunch!!! tapi kite lupakan akan sesuatu... kite lupa boikot NASI GORENG USA!!! kite still order di kafe2, nasi goreng usa 1!!!! bungkus tau bang!
hahaha... aku rase klu btol2 menyampah kat usa, kite patut bli NASI GORENG CINA or NASI GORENG MAMAK or NASI GORENG KAMPUNG or NASI GORENG ANAK DARA!!! (FREE2 PALESTINE!! free2 Palestine!!! FREE2 PALESTINE!!!)

hahaha...

aku yg buhsan dipagi2 buta nih... terasa tibe2 ign kereks kat mmber aku si kaC...



Anas Kac (AK) vs Syira Ros (SR) n da winner is ME!!!!! hahahhaa!!! 2nd gem si kaC nih lagi jauh ketinggalan.... half kottt.... hahhahaaa....

takpe mr kaC... usaha lagik!

next>>

our promise aka azam 4 dis year:: xnak mencarut(including B*D*H)...
hope azam dpt diteruskan..... oyeah!!!

kempen utk sume org especially kakitangan mencarut sdn bhd...

::TAKNAK MENCARUT::

[dituju khas utk ain n da gang... anas n da gang... ain n anas bkn 1 gang...hahaha...]

p/s: tetapi jika hendak mencar*t gak...
anda disarankan utk menukarkan kpd pekataan yg lebey elok...

e.g:
1) B*D*H => PANDAI@HENSEM@CUNZ
-BUAT B*D*H JER... =>> BUAT PANDAI JERR...

2) S**L => SAYANG@BAIK@CUTE
-S**L R KO!! =>> SAYANG R KO!!!

3) FU*K =>> FUN@KISS@HUG@LOVE ...
-WTF =>> WTL

4) S**L,B*BI,G MAMP*S, #$%^&*#/&*! =>> SUBHANALLAH..ALHAMDULILLAH...
ALLAHUAKBHAR...@LAIN2 ZIKIR

[dpt pahala lagik!!!]


kan lebey seronok tu!!! hahaha...

[sesungguhnya, percakapan itu satu doa]

Saturday, January 17, 2009

ここになければ [to AAA]

100日間、古いメインている
最後の時からは、私はあなたのかわいらしい顔を見た
位置しているメイン千寒い
と私は同じで見ることができるとは思わない
しかし、すべてのマイルが別々の
消滅する時に私はあなたの顔を夢見ている

私はここにいるあなたの赤ちゃん
でもあなたはまだ私の孤独な心にしている
私の赤ちゃんを考える
については、すべての時間と私の夢

私はここにいるあなたの赤ちゃん
でもあなたはまだ私と私の夢なのだ
そして今夜だけあなたと私、そうだ

は、マイルだけを保つrollin '
あいさつのように人々の道を残す
私は過大評価され、この生活を聞いたことがある
しかし、私としては行くことが良く、そうそうそう期待

私はここにいるあなたの赤ちゃん
でもあなたはまだ私の孤独な心にしている
私の赤ちゃんを考える
については、すべての時間と私の夢

私はここにいるあなたの赤ちゃん
でもあなたはまだ私と私の夢なのだ
そしてそれはあなたと私の今夜の少女

すべてを知っている私は、どこに行け
それが難しいが、それは私の愛を奪うれません
最後の1つが、実行時にすべてが低下する
それが難しいが、それは私の愛、ありゃしません取り上げる

私はここにいるあなたの赤ちゃん
でもあなたはまだ私の孤独な心にしている
私の赤ちゃんを考える
については、すべての時間と私の夢

私はここにいるあなたの赤ちゃん
でもあなたはまだ私と私の夢なのだ
そしてそれはあなたと私の今夜の女の子、そうそうそうオハイオ

p/s:

Vous êtes trop bonne pour être vraie
ne peut pas prendre mes yeux hors de vous
vous comme pour toucher le ciel
oh, je tiens à vous tenir bien
Après une longue amour est arrivé
et je remercie Dieu, je suis en vie
vous êtes trop beau pour être vrai
Je ne peux pas prendre mes yeux hors de vous